torsdag den 8. marts 2012

Ups...

Jeg elsker at være ude at bruge penge, om det er til dyrene, mig selv eller andre, så elsker jeg det!
Idag var vi så i Horsens (igen) for at få købt noget foder til mine ilderdyr, og i den sammenhæng kunne jeg nemlig også lige få mig et kig i en lille hyggelig the forretning, nemlig Mokka T ! Sidst jeg var der faldte jeg nemlig lidt over 'Karamel the', men fik ikke købt det. Så nu skal det sq prøves - og det jo passende når vi holder fødselsdag i weekenden.

Men så var vi også i Hedensted, da bilen trængte til en bilvask, men endte op inde "i midt byen", eller hvad jeg skal kalde det. Men vi tog et smut i Matas, da jeg følte jeg manglede en hvid neglelak!
Men i stedet for at købe en, endte jeg med at købe 5 til 100kr :$. Godt nok er den ene 'bare' en base coat. Men elsker mit lille køb.

Så mon ikke aften står på Paradise, en kop varm karamel the og at pynte sine neglelak med lækre farver..

Et lille billed af mit køb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar