lørdag den 7. april 2012

Jeg har jo helt glemt...

At få præsenteret min bedste ven.



For min bedste ven er min hund, Buddha <3!
Han er en blanding af en del racer, som er alt for aktive, inteligente og fik jeg nævnt aktive?
Men i forhold til alle de racer han indholder, så synes jeg selv er en rolig, skøn hund, som ofte modstrider hvad jeg ved om de racer.

Buddha er en charmetrold og har altid været det. Han var en modsætning af hans 3 søskende. Han nød en god lur, at blive nusset, at spise, at se på blomster, og så at sove lidt ekstra! Han legede ikke som de andre, gik ikke som de andre, opførte sig generalt bare ikke som de andre.

Så han blev min, fordi jeg synes han var alt for nuttet, og så fordi jeg var bange for han måske fejlede noget siden han var så anderledes.

Buddha har en helt speciel plads hos mig, fordi jeg så ham blive født, jeg har passet ham siden han blev født, hans far var min tidligere hund Basil (rip) og så var hans mor bare helt vidunderlig!

Men alt i alt har Buddha været hos mig siden han blev født den 13. Juni 2010, og vil være ved mig til den dag han må forlade denne jord, eller jeg gør det!
.


Buddha charmer vist de fleste folk, bare ved at være hans meget glade jeg.
Han er altid overgearet lykkelig når vi får gæster, eller besøger folk. Og sådan er det nok det første kvarter, og så kan han godt lige tage sig en slapper - gerne i skødet af gæsterne, det er jo en selfølge!
Han har charmet sig så meget at jeg nærmest ikke kan tage op til et bestemt vennepar, uden at have ham med - for han skal jo ikke bare kede sig derhjemme!
Og til sommer når de får hvalp, så skal han da være verdens bedste lege onkel!

Men Buddha stjæler gerne hjerter, ved bare at være sit puttesyge, hyggelig ham, som jeg jo får lov at nyde dagligt <3!

Han er den hund som gerne putter i sengen, helst under en dyne og med hovedet på en hovedpude! -andet kan jo ikke gøre det! Og hvis jeg så nusser lidt for ham, så skal der ligges helt tæt - det gør jo tingene nemmere for mig - og mere behageligt for ham.


Men det er min bedsteven, min trofaste følgesvend, hyggetrold, bamse, fjollerøv, fedterøv, irreternede køter og elskede hund, Buddha


Ingen kommentarer:

Send en kommentar