mandag den 14. maj 2012

Hader at vente.

Jeg er et utålmodig menneske, især når det gælder om ting jeg faktisk glæder mig til.
Lige nu er der 3 dyre relateret ting jeg glæder mig til!

1. Pixel er blevet udlånt til en parring, hvor den flotte kæreste kan føde hvornår det skal være. Terminen er den 16. maj! Og jeg er mega spændt!




2. Jeg har fået tilbudt at være udstationerings hjem for en ilder dreng. Så er nysgerrig og venter meget på at de vokser sig lidt større, så man kan se hvor sød den bliver :b. Lige nu er kuldet 5 dage gammel..



3. Jeg har reseveret to rotter fra tyskland, som jeg skal hente når de gamle nok.
Har før købt ved samme opdrætter, og ved at jeg nok skal få nogen skønne rotter hjem.
-Derudover har jeg kig på en opdrætter i holland, som skal mødes.. og der ryger nok også nogen rotter ned i en kasse ;)!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar