mandag den 4. juni 2012

Dag 1: Glæde

Jeg deltager jo i Anja's photo challenge, og i dag er det 'emnet' glæde.

Så her er lidt billed af ting der gør mig glad.

Mine dyr, som lige nu er: 3 mus, 19 rotter, 1 hund, 13 ildere og et kinesisk hamster.


Min familie. billed 1 er mig, min nevø og søster. Billed 2 er min lillebror som er handicappet og har været igennem for meget på for kort tid! Billed 3 og 4 er min kæreste som jeg har været sammen med snart 4 år!

Dette er et mikro uddrag af hvad der gør mig glad.

2 kommentarer:

  1. Det er svært at begrænse sin mængde billeder når man skal beskrive glæde synes jeg :D .. Dejlige billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super svært.
      For der jo så mange ting som gør en glad!
      Så lavede to collager og tænkte den nok lige kunne gå :$.

      Slet