onsdag den 6. juni 2012

SBK #2

Jeg tænkte at en lille opdatering er på sin plads, selvom jeg endnu ikke er kommet i gang med kuren.

Men jeg er i fuld gang med at læse bogen, og føler mig næsten helt klog nu.
Jeg er kommet til 2. del af bogen som har skriften 'Det super effektive South Beach Fittnes program', og jeg glæder mig helt til at læse videre.

For selvom det i kan virke som tung og kedelig læsning, er det alt sammen super spændende at få læst, og føler selv at jeg er blevet klogere på mit fedt og mine fejl.
Men vil altså igennem bogen før jeg vil kaste mig ud i alt for meget, for vil altså være sikker på jeg gør det rigtig, selvom det virker ikke til man kan gøre vildt meget galt.


Hvis man nu ønsker at tabe sig, og ændre sit liv, vil jeg faktisk mene at bogen er værd at læse.
Jeg føler mig allerede nu ret klar til at skulle begynde, og håber lidt på at kunne få både kæresten og svigermor med på min idé om en ny og sundere livsstil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar