fredag den 1. juni 2012

South Beach Kuren

Nu har jeg længe snakket om jeg vil tabe mig, både fordi jeg så kan få mere selvværd og selvtillid, men også fordi jeg egentlig godt vil leve et langt liv, og kunne være mere aktiv end jeg er nu.
Det jo så lettere sagt end gjord, især når man ikke kan lave mad.

Men faldt lidt over en gruppe på facebook som omhandler denne 'South Beach Kur' som i følge folk ikke er en kur, men mere en livsstilsændring - og det lyder sq da meget godt.
Nu har jeg så læst om det i et par måneder.. Og tænkt og kigget retter igennem osv.
Så igår da pengene tikkede ind på kontoen købte jeg bogen South Beach Kuren 2.0

Den blev sendt igår, så håber jeg får den idag.
Så skal der læses i den, og samles mod, overskud og lidt kræfter til at gå igang!
For jeg vil prøve at lave nogen af de retter jeg kan finde, så jeg ikke bliver sur og irreteret når jeg sådan for alvor går i gang med kuren.
Lyder nok lidt sært, men altså. Et skridt af gangen.
Og så er der jo sommer -.-' eller det skal det vist forestille. Så der glider nok en is eller to ned..Og ville have det skidt med at ødelægge kuren før man nærmest er gået igang xD.

-Dette er ihvertfald noget jeg vil opdatere med, for det bliver jo forhåbenligt en del af mit liv ;)

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med kuren. Jeg er selv stor fan (hvis man kan sige det om en slankekur) af South Beach kuren og den har hjulpet mig flere gange. Jeg har tilmeldt mig din blog og håber du skriver lidt om hvordan det går.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, jo tak :).

      Jeg synes nemlig den lyder super spændende af at være en slankekur, jeg altid har forbundet med tvang, sult og kedsomhed.

      Jeg håber at skrive en masse om det, da det jo vil blive en stor del af min hverdag.

      Slet