onsdag den 18. juli 2012

SBK #3


Jeg er desværre ikke kommet i gang med south beach kuren, selvom jeg inderligt gerne vil.
Men der kom alt muligt op omkring det hus vi lejer nu, og det har pumpet alt mit overskud ud.

MEN...! Istedet for at droppe tanken helt til overskudet vender tilbage, har jeg besluttet at ændre nogen af vores kostplaner før vi rigtig kan komme ordenlig i gang.

Så idag er jeg gået i gang med mit lille projekt "morgenmad" :)!

Jeg fandt disse omeletter i form, og tænkte at dem vil jeg da lave.

Jeg aner intet om kikærter, så jeg følger alt hvad der står på pakken, og der står altså de skal stå i blød natten over.. Så det gør det...! Så i morgen skal de laves færdig :D!

---
Derudover er jeg igang med at finde en god svømmehal, så jeg igen kan komme til at svømme lidt baner. Og så er jeg blevet vild med idéen om at skulle prøve vand aerobic igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar