søndag den 5. august 2012

SBK #5 - Første uge!


Første uge er overstået, og jeg er blevet en del "sports" ting rigere.
Jeg har nemlig fået købt et par jogging/fittnes bukser og de flotteste puma sko :')!

Derudover går det fint med at holde sig fra sodavand, slik osv. Eller drak en enkelt sodavand light igår, og må indrømme jeg slet ikke havde lyst til at drikke en til overhovedet, som jeg normalt ville gøre. Blev næsten lykkelig da jeg fik en flaske vand!

Men kuren går derud af, næsten!
Jeg har så også problemer med at spise 6 måltider om dagen, jeg får det virkelig dårligt de gange jeg har prøvet at klemme for meget mad ned, så gumler nu mest på en gulerod eller en agurk..
Ommeletter og scrambled egg er blevet min værreste fjende.. FØJ! Efter nogen dage med det som morgenmad, har jeg nu kvalme bare ved tanken.. Så er igang med at finde andet som skal bruges til morgenmad!

Og her til sidst!
Jeg har smidt 2½KG - så JUHUUU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar