mandag den 17. september 2012

Det ene eller det andet

Blev lidt inspireret af denne lille 'leg' hos Dyreglad pige :)
Og tænkte at den ville jeg være med på, og tog så de samme spørgsmål som hun har svaret på :)

Altså den går lidt ud på du skal vælge en af de to :), så ja..
-Dog er jeg god til at svare uden om ;).. haha

Morgen eller aften?Helt klart aften :)

Ballerinaer eller stiletter?
Ingen af dem..
Går mest i sneakers eller sådan nogen sandaler'ish.

Sommer eller vinter?
Åhh.. Vinter!
Selvom jeg er mest til forår og efterår.

Burger eller pizza?
Burger, helst noget med ost :$


Hygge aften derhjemme eller gå i byen
Hygge aften derhjemme.
Har aldrig været typen som gik i byen..

Chokolade eller lakrids?
Lakrids!
Selvom jeg også kan lide chokolade..


Neglelak eller ikke neglelak?
Neglelak!
Det sådan en nem måde at gøre lidt ud af sig selv på.

Tøseserier eller krimiserier?
Begge!
Jeg er en sucker for tøseserier, og film og bøger!
Men samtidig elsker jeg krimier.

Hund eller kat?
Åhh den er svær.. Så det må blive begge.
Jeg er opvokset med katte, men jeg ville ikke kunne leve uden min hund!

Jordbær eller vandmelon?
Helt klart jordbær!
Især med mælk og sukker - og underligt nok smager jordbær bedst når man selv har plukket dem :)


-Ih jeg synes det en hyggelig måde at lære lidt om folk på :)
Så synes da klart folk skal være med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar