tirsdag den 16. oktober 2012

Julehjælp


I år har jeg valgt at hjælpe andre med at få en god jul,
og det egentlig lidt Missys skyld, da hun skrev om det på facebook,
og lavede et indlæg om det på hendes blog :)

Men hun ledte mig ind på en side, hvor man kunne læse børns ønskesedler,
og jeg fandt tre ønskesedler hvor jeg kunne hjælpe med små ting, som bøger eller neglelakker :).

Så hvis i har nogen bøger på hylden I ikke selv læser eller andre fine ting som bare samler støv, kunne det måske bruges af andre. 
Der findes et hav af sider på facebook, hvor folk søger hjælp.
Jeg vælger dog at hjælpe børn med at kunne få en advents gave eller lille julegave :)

Hjælper I nogen her til Jul?

1 kommentar:

  1. Jeg er kun glad for, at du er kommet med på "bølgen". Når man alligevel har ting i hjemmet, som man ikke bruger, men som andre kan blive glad for, så kan man jo lige så godt hjælpe. Så koster det jo kun forsendelsen i sidste ende.

    SvarSlet