mandag den 26. november 2012

Julens svære valg

Julens store valg. 
Hvilket rensdyr par skal jeg dog vælge O.O?!

Jeg ejer ikke meget julepynt, hvis overhovedet noget, udover mine faste julebamser,
så min plan er at købe julepynt som jeg faktisk selv har valgt, og ikke noget min mor bare har dumpet i en kasse for mig.. 

Jeg er dog vildt kræsen.. Og lige nu er de eneste nisser jeg kan li' dem fra trip trap.. Og nå ja, så jeg faldet for snemænd og rensdyr fra Medusa Copenhagen. *suk*

Men jeg tror ikke jeg vil have 3 par rensdyr stående, så tror jeg bliver nød til at vælge, og det jo vildt svært! Så kunne godt bruge jeres hjælp.

  





Nuttede. Alle sammen, så forbandet nuttede.

Hvilket par ville i vælge, hvis I nu engang skulle vælge?

 



4 kommentarer:

  1. Forstår godt, du synes, det er svært at vælge, fordi hvor er de bare søde(:
    Hmm, jeg tror, jeg ville vælge par nr. 3.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med par nr 2! :)

    SvarSlet