søndag den 2. december 2012

I morgen


Så er det i morgen det hele skal foregå, og må indrømme at jeg synes det er virkelig nervepirrende at sidde så langt væk fra ens familie lige nu :/. Men far har lovet at ringe i morgen og fortælle hvordan det gået, og så har jeg sagt til mor at jeg regner med at se hende tirsdag eller onsdag. 
Mor er allerede på sygehuset, og i morgen klokken 06.15 skal hun vist stå klar til at opereres.

Her til aften fik jeg lige ringet til hende og fortalte at jeg elsker hende rigtig højt, og glæder mig til at se hende på tirsdag eller onsdag. Der efter fulgte der tavshed. Jeg havde mest af alt lyst til at give mig til at tude, men synes ikke jeg vil være den som behøver trøst, når min mor er så nervøs for det hele.

Forhåbentligt bliver det et mere positivt indlæg i morgen. 
Nu vil jeg putte mig på sofaen og læse den sidste bog i The hunger games trilogien.

Godnat kære læsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar