tirsdag den 4. december 2012

Tanke til tatovering.



Jeg har længe gået og tænkt på at skulle have lavet en tatovering, og i mit hoved skal den jo betyde noget, gerne noget helt specielt eller betydningsfuldt.
Har ledt efter den rigtige tatovør, eller det rigtige sted, og tror jeg har fundet det. 
Så i nat har jeg skrevet dem en besked, omkring min idé, og håber de måske kan komme op med noget flot, og det helt rigtige. Og så en pris idé, så jeg kan styrte ned og få den lavet, så snart modet er der helt til det.

En meget sød veninde hjalp mig med idéen, da vi kom ind på emnet tatoveringer.
Jeg vil nemlig have et 'bånd' for Lung cancer awarenes, men ikke bare et bånd, men noget ekstra, der gør det specielt.
Jeg nævnte at jeg så på et tidspunkt ønskede mig noget med ildere, da de betyder så meget for mig.
Min veninde var hurtig og skrev om hvorfor jeg så ikke fik lavet en ilder med et 'bånd', på en eller anden måde fik de to kombineret.


Og det er så den idé jeg håber en af de tatovører, kan skabe.



1 kommentar:

  1. Mine tattos betyder også noget specielt for mig.
    Jeg vil ikke have lavet en bare for at have en.
    Synes, det lyder som en rigtig fin tattoo du har i tankerne(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet