søndag den 10. februar 2013

Vinder af Give away

Så blev det søndag, den 10. Februar, hvor jeg har valgt en heldig person som kan få deres computer beskyttet af Kaspersky antivirus :).


Og den heldige vinder er Pia Damsgaard, som skrev:

Jeg ville være rigtig ked af at miste alle mine billeder. Der er så mange dejlige minder fra da børnene var små :-)
Der er minder om en af de bedste dage i mit liv - mit bryllup, hvor jeg var "prinsesse" på et slot. Jeg følte mig ihvertfald sådan...
Minder fra da mine 4 børn blev født. Både de gode og de knap så gode. Minder om min yngste søn, som startede sit liv på børneafdelingen... Men heldigvis var sund & rask, da han kom hjem. Men billederne vidner om de hårde dage vi gik igennem.
Minder om børnenes første skoledage.
Minder fra mange dejlige ferier i Tyrkiet, på Rhodos, Gran Canaria, Mallorca, Bulgarien, San Francisco, Egypten og Lanzarote...
Ikke mindst ville børnene mangle billederne, når der er oplevelser, der huskes tilbage på - og når de laver opgaver i skolen om tider i deres eget liv

STORT tillykke!
Ét styks email er på vej mod dig.

Og tak til jer andre som var så søde at deltage :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar