tirsdag den 12. marts 2013

Fødselsdags Gaverne #2

I fredags holdte vi fødselsdag i Nordjylland, for min skønne familie og jeg fik nogen super gaver. 500kr gavekort til Zizzi, 200kr gavekort til kop og kande, Poul Pava skål + 'fad' og 3 knive fra Scanpan.

 Jeg hader at have gavekort til at 'flyde', så jeg skyndte mig i går ud at købe nogen ting jeg havde ønsket mig, samtidig fik jeg byttet den ene kniv, da jeg havde fået den i sort, og hellere ville have den i rød :$.. Samtidig gav det mig mulighed for at bruge min fødselsdags penge :$..

Scanpan Grillbestik, Scanpan knive, Poulpava fad og skål, tredje sæson af 90210, og to tshirts :)!

Derudover bestiller jeg to billeder hjem af mine to ildere som deltager i Petworlds fotokonkurrence (hvor jeg lidt desperat søger efter folk som vil stemme på min den ene ilder tot :$ - som skrevet i tidligere indlæg)
Billederne bliver bestilt i størrelsen 20x30 og jeg glæder mig til at få dem hjem og pynte min væg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar