lørdag den 2. marts 2013

Flere ønsker..

Jeg har jo været så heldig at få 1500kr i fødselsdags gave, som jeg må bruge på hvad jeg nu har lyst til. Så jeg bruger lige nu en masse timer på at glo på ting jeg måske styrter ud for at købe, på et tidspunkt ;).

Her er noget jeg har kigget på hos Zizzi, og den tiger tunika skal jeg altså op for at prøver..

Sorte bukser er et must, i hvert fald i mit hoved. Er vild med underkjoler, som jeg ofte bruger under en tunika og så med et par leggins. Skjorter og cardigans synes jeg altså også er lidt et must, i sær for mig som har lidt "mormor" arme ;)..

Og til et hvert outfit burde der være et par sko.. Så der er jo også kigget en del.. Fabfasion, deicmann og footway har pt. nogen sko jeg godt kunne se herhjemme




Er begyndt at elske at se på sko og tøj, endda tasker..

Har i gode forslag til hjemmesider/butikker som har lækre sko, til en overkommelig pris?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar