tirsdag den 5. marts 2013

Lettet♥


I dag har jeg endnu en gang været til møde, denne gang i noget som hedder sundhedshuset, som køre med lidt blandet projekter. Jeg skulle til et møde omkring at deltage i et gruppeforløb for folk med angst. Jeg sagde ja til dette, da jeg inderligt ønsker at få styr på min angst, så jeg kan leve "normalt".
Men dette tilbud er så med at jeg skal til 15 møder, med 5 andre med en form for angst, og en rådgiver. Og helt hvad der skal foregå ved jeg ikke. Vi får opgaver for, fx. at jeg skal prøve at tage bussen hvor der er mere en 5 folk i. Og efter de 15 samtaler (15 uger..) håber jeg/vi på at jeg har fået nogenlunde styr på tingene så jeg fx. kan tage bussen til vejle, og måske handle ind i butikker, uden ledsager.
Jeg må indrømme at jeg ikke er helt lykkelig over gruppemøder, da jeg ikke er god til folk, men samtidig ser jeg det som noget spændende da allerede der udfordre mig selv. Og tænk hvis vi kunne give hinanden et skulderklap og et godt råd?

Men det starter den 3. april, så jeg har tid til at forberede mig, og jeg ser virkelig frem til dette :)!

Forsat vidunderlig solskins dag ♥! 

2 kommentarer:

  1. Sejt Pia! Håber det kan hjælpe dig! Må ikke være sjovt at være begrænset på den måde.
    Glade tanker din vej :0)

    SvarSlet
  2. Er ret vild med uglen på næsen. :) Fantastisk billede.

    Jeg håber, forløbet kommer til at hjælpe dig.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet