tirsdag den 26. marts 2013

Så sker det..


I dag skal jeg ned til IRON & INK, hvor Line skal lave min anden tatovering og jeg er helt oppe at køre over det, fordi jeg er så spændt på at se den på min hud.. Og fordi jeg synes godt om jer, vil jeg da lige dele hvad det er jeg skal have lavet :$.



Noget ala denne, dog spejlvendt og mere "liggende" :).
Det er som i nok kan se en afblomstret mælkebøtte, hvor frøene 'flyver' af.
Jeg har læst flere steder at denne har flere positive betydninger med sig.
Den ville skulle være ved siden af min anden tatovering, og vil få mere end en betydning. Den betyder for mig at der er en ny begyndelse, men samtidig er det et minde om barndommen, hvor man jo pustede til de små frø, så de fløj af sted. Og friheden til at være sig selv.

Hvis vi måske får tid når denne bliver færdig, vil jeg se om Line måske er frisk på at lave endnu en tatovering. Som er lidt mindre og skal sidde på den anden arm,

Jeg er ikke helt sikker på skriften, synes måske den skal være tykkere.. Men er ikke sikker.. Nå, men det er romertal, som de fleste nok har regnet ud. Og det er en dato, nemlig den 23-11-2007, som er min nevøs fødselsdag. Og som jeg vist har skrevet før er min nevø en stor grund til jeg prøver at få mit liv til at fungere ordenligt. Han er noget af det mest positive i mit liv, og ja. Så den dag han blev født er en super vigtig dag i mit liv... 
-Hvis ikke hun har tid til denne i dag, så har jeg tid den 10. Juni, mens synes der er læææænge til :$..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar