mandag den 18. marts 2013

Tykke Berta & jeg

I lørdags, på messen, holdte jeg en lille sød pipper.. Nærmere sagt en Hornugle, ved navn Tykke Berta :)! Jeg elsker ugler, og min svigermor skubbede mig hen og sagde jeg skulle have taget billeder med hende, da vi jo så hende for ca 1 år siden, hvor hun sad i en kurv, blev madet op og ikke var særlig køn!

Sidste år så hun sådan her ud:

og nu



For ca et år siden stod jeg med hendes mor, mener jeg det var.

 
Og den gang holdte jeg også en lille havørn..

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse gode billedere(:
    Synes, Tykke Berta ser sød ud som lille.
    Håber, jeg snart får mit billede(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ville aldrig have gættet det var en ugle unge! :) De ændrer sig godt nok meget på 1 år :)

    SvarSlet