fredag den 15. marts 2013

Vild med dyr 2013.


Jeg ser virkelig frem til i morgen, hvor min svigermor og jeg tager til Vild med dyr messen i Fredericia :)! (og vild med udeliv, men der står jeg sq af :b ...)

Der sker en masse ting som jeg gerne vil se, fx er der Dogdancing, som jeg gerne vil se og service hunde til handicappede :). Der også noget om kattens adfærd, jeg føler jeg bare må høre om.
Og udover de ting er der jo en hel del stande, med ting til dyr, der er masser af dyr, ved marsvine foreningen, ilder foreningen og hamster foreninger kommer, udover hunde og katte foreninger :).. Der udstillinger for hunde og katte, så det er lidt fedt.

Det koster 75kr at komme ind, men så har du også adgang til to messer, nemlig vild med dyr og vild med udeliv. Dørene åbnes klokken 10, og lukkes igen klokken 17 :)!

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig virkelig også(:
    Jeg kan næsten ikke vente(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet