tirsdag den 16. juli 2013

En kæmpe oplevelse♥


I julegave fik jeg et af mine største ønsker opfyldt, nemlig en billet til P!nk koncerten i Jyske Bank Boxen, den 30. Maj 2013♥ Og i det bedste selskab, nemlig min søster

Så ja, den 30. Maj 2013 hentede min søster mig, hvor vi derefter kørte til Herning.
Først brugte vi lidt tid på at finde en parkeringsplads ved Herning Centeret, hvor min søster skulle købe en oplader og en mascara, og jeg manglede pludselig en negleklipper, da mine negle begyndte at flække.. Typisk! Inde i centeret fik vi også købt mad i Sunset, hvilket var en kæmpe skuffelse. Og kan vi blive enige om at soltørret tomater stadig er tomater -.-'? tsktsk!

Efter skuffelsen af Sunset "mad", ville min søster have en Mac Flurry, hvilket jo aldrig er en skuffelse. Så nød vi da lige det gode vejr i Herning.
Og endelig kørte vi så mod Boxen, hvor vi fandt en parkeringsplads, i det fjerneste hjørne, eller der omkring, hvor vi så stod igen og nød det gode vejr, fordi min søsters iphone var flabbet, og valgte at oplade ekstremt langsomt -.-'..
Så op i kø, hvilket jeg havde frygtet, men mærkede meget lidt til min angst. Så gik endda selv ned til toiletvognene, og derefter hen for at købe noget at drikke, for at stille mig ved min søster igen.

Dørene blev ikke åbnet "til tiden", og da vi kommer ind humper, for ja min søster har brækket sin store tå, mod scenen :), og vi kommer "aller forrest" altså op til "hegnet" mod VIP sektionen. 
Her følte vi os temmelig heldige, da vi føler det nok er de fedeste pladser, vi kunne få på denne side af indhegningen.
Pludselig ser vi en mand med lyserøde armbånd, men bliver enige om der er for lidt, til vi ville forlade vores gode pladser. Skiftede dog hurtigt mening, da der kommer endnu en gut, med en større stak armbånd. Der forsvandt min angst og jeg sprang nærmest ind i folkemængden.. Og min søster nåede da lige at følge med ;)..
 

Vi kom ind i VIP sektionen, hvilket gjorde os begge sådan helt ekstremt lykkelige, og vi sad bare og jublede. Den glæde delte vi med en del andre som var heldige at komme ind :).

Der var opvarmning, af hvem husker jeg faktisk ikke, hvilket næsten er flovt, da han var dansk musiker. Men ak ja, høre mest udenlandsk musik ;).. 

Da koncerten endelig gik i gang, var vi oppe at køre. Vi skreg, skrålede med og jublede, ligesom alle andre. Vi stod "to rækker" fra scenen, det var en vild oplevelse. 
Og showet var FANTASTISK! 

Efter 6-7 sange måtte jeg dog trække mig ud i siden, da jeg fik panikangst anfald, skide ærgerligt.
Men vi nød forestillingen alligevel, og det var fed oplevelse.

Showet var virkelig vildt og fantastisk.
Og selv da der var fejl med hendes "høredimmer", havde hun god humor, og gjorde det til endnu et lidt sejt minde. Vi fik endda også lov til at se hendes smukke datter på scenen.

Bare wow!

I dag sidder jeg stadig med kriller i maven, over den koncert, og hvis hun kommer til Danmark igen, skal jeg klart til hendes koncert. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar