tirsdag den 16. juli 2013

Hils på Cato og Natu♥


Så vil jeg da også lige præsentere Milkyways Cato R. Flush og Milkyways Supernatural Glowing♥

Jeg skulle altså ikke have hvalpe i år, fordi at ja, mange grunde.
Men altså, jeg er en svag sjæl, og i sær fordi at min drømme han, som jeg tidligere har prøvet at kidnappe, blev far i år. Og så var der jo den del med opdrætter sagde han ikke skulle bruges næste år alligevel, som ellers var planlagt, så måtte jeg jo springe til nu. Og jeg fortryder intet, også selvom den han vist skal bruges næste år :b..

Svigermor og jeg tager så op for at besøge den søde opdrætter, da jeg altså ikke kunne vente med at møde min lille søde, smukke hvalp, Natu♥..
Da jeg fik Natu i hænderne, snuste han lidt og smed sig så til rette i mine arme, og sov der længe♥. Selv min svigermor måtte sidde med den sovende baby♥.

Men jeg faldt altså i en fælde.. og den "modbydelig" opdrætter valgte at lade de ledige drenge fra andet kuld komme over til mig, hvor de fleste bare puttede så fint, eller legede så kært med en.
Jeg var advaret, for de søde opdrættere ville gerne forære mig en fra det kuld, fordi jeg mistede Royal så tidligt :/. Hvilket er utroligt smukt af dem.
Og som nævnt er jeg en svag sjæl, så endte da med at takke ja til en af de smukke hvalpe, nemlig Cato♥.

De er flyttet herhjem, hvilket er fantastisk, for de er skønne♥.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar