tirsdag den 9. juli 2013

Hils på Lille ♥


Siden sidst har jeg fået Lille hjem, som er en sød lille pige, når hun sover♥.. Ej, hun er også okay, meget af hendes vågne tid.. Men pyha hun har krudt i sig O.o..! Men så har hun jo fordelen i at hun er mors pige ♥.

Lille er helt klart min kat, hun putter altid nær mig, hvis det muligt, eller vifter sin røv i hovedet på mig. Det hyggeligste jeg har oplevet med hende, var nok da jeg slæbte min dyne med ind på sofaen, og under dynen gemte hun sig hele dagen, bare for at putte heeelt op af mig♥..

Billederne viser nok mest fra da hun havde sin bodystock på efter sterilisationen, og ja det ser sjovt ud, nuttet endda :b. Det var lidt nødvendigt, da Buddha (hunden) så gerne vil nusse om hende, og det samme ville Pivert (kat), og det var ikke en mulighed at isolere hende i et rum, så ville hun være ulykkelig!







Navnet Lille, fik hun ved et tilfælde.. Hun skulle altså hedde Gurli.. Men kæresten blev ved med at kalde hende Lille Ting, og jeg kaldte hende Lille Prinsesse, Lille Kælling osv osv osv.. Så ja.. Lille blev det ;)
♥ 

 Men ja ♥. Det så min lille prinsesse..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar