tirsdag den 9. juli 2013

Titteh'bøh


Hej menneske, som kigger med. 

Det er længe siden jeg har blogget, i hvert fald herinde. 
Og det har der været mange grunde til, som jeg kort vil fortælle om. 

Jeg startede i april til et angstforløb, hvor jeg skulle lære at håndtere min angst, dette har krævet en masse fra mig, da jeg har skulle udfordre mig selv på så mange områder, som giver mig angst. 
Nu er jeg blevet færdige med møderne, men ikke færdig med at udvikle mig, så stadig hårdt arbejde.  

Jeg har endelig fået tider ved en special læge i psykiatri, som skal kunne give min en diagnose, på hvad det netop er jeg "fejler". Har ind til videre været til to samtaler, som virkelig har taget hårdt på mig, næste møde er dog først i August. Desværre! 

^Det så grundende til jeg har været meget stille, for det har simpelthen taget hårdt på mig. 

Positive ting, som jeg virkelig glæder mig til at fortælle mere om i senere indlæg.

  • Lille, som er en kat jeg endelig har fået hjem, nåede kort at fortælle om hende i tidligere indlæg. 
  • Jeg har købt ny ilder, søn efter min drømme ilder. Og fik en ekstra tot med i købet. *suk* 
  • P!nk koncerten som jeg var til i Jyske Bank Boxen. Fedeste oplevelse, nogensinde!
  • Og så er der jo meget meget mere. 

Nu vil jeg smutte i seng, eller lige putte mig på sofaen.
Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar