lørdag den 24. august 2013

Crazy 'cover' lady

Jeg er gået hen og blevet den Crazy 'cover' lady ;).
 Billedet viser "kun" 4 af mine covers, da jeg stadig mangler at modtage to. Det ene er dog "magen til" det grønne, bare i pink :b. 

For et par uger siden fik jeg min nye elskede mobil, Samsung Galaxy S4 ♥.
Den minder meget om min gamle mobil, nok fordi det var Galaxy S3, men jeg er bare glad for mine samsung telefoner, for den før S3, var nemlig S2 ;). Men altså S4'eren kan alt muligt fancy skidt, som jeg slet ikke har noget at bruge til, udover når jeg små keder mig, og tænker der skal leges.

Men altså. Ny telefon, nye covers. Mange nye covers.

Gik måske meget amok på ebay, og fandt ikke bare ét cover, men hele fire den første aften.
Så efter lidt fandt jeg et til, og nu har jeg bestilt endnu et magen til det sidste, eller det er så i en anden farve. Så nu venter jeg utålmodigt på at modtage de sidste to covers, for de er jo helt vildt nødvendige, eller sådan noget ;)

Min kæreste synes jeg er tosset ♥.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar